Czym różnią się od siebie poszczególne typy apartamentów – Standard, Superior, Deluxe?

Wszystkie oferowane przez nas apartamenty urządzone są w bardzo wysokim standardzie. Typ SUPERIOR wyróżnia się większym metrażem niż apartamenty STANDARD, największą powierzchnię mają z kolei apartamenty DELUXE. Różnicę stanowi także widok z okna.

Podane ceny są cenami za apartament czy za osobę?

Wszystkie podawane na stronie ceny są cenami na apartament. Ceny apartamentów jednego typu mogą być zróżnicowane ze względu na ilość osób, jaką maksymalnie są w stanie pomieścić.

Czy rezerwacja apartamentu wymaga wpłaty zaliczki?

Nie, Aparthotel Miodowa nie wymaga od swoich Gości żadnych opłat rezerwacyjnych.

Co znajduje się na wyposażeniu pokojów?

W każdym apartamencie znajdują się:

  • sypialnia lub sypialnie – z wygodnymi łóżkami, szafkami i lampkami nocnymi,
  • szafa na ubrania,
  • rozkładana sofa,
  • telewizor LED,
  • stolik kawowy,
  • biurko,
  • stół i krzesła,
  • w pełni wyposażony aneks kuchenny (płyta indukcyjna, okap, lodówka, zlew, czajnik,

naczynia i sztućce),
dostęp do prywatnej łazienki z toaletą, umywalką, wanną lub prysznicem, lustrem i suszarką do włosów.

Z jakich udogodnień można skorzystać na terenie Aparthotelu Miodowa?

Poza kompleksowo wyposażonymi apartamentami naszym Gościom oferujemy także możliwość skorzystania z:

  • darmowego śniadania w formie bufetu,
  • darmowych ręczników i zestawu kosmetyków w łazience,
  • parkingu,
  • codziennego sprzątania,
  • pralni i z usługi prasowania,
  • przechowali bagażu,
  • usług całodobowej recepcji,
  • transferu lotniskowego i innych usług transportowych,
  • usług gastronomicznych (bar, bar przekąskowy, restauracja bufetowa, obsługa pokoju),
  • mini sali konferencyjnej.

Czy istnieje możliwość skorzystania z parkingu?

Tak, za dodatkową opłatą oferujemy parking strzeżony znajdujący się naprzeciw obiektu.

O której godzinie rozpoczyna się, a o której kończy doba hotelowa?

Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 14:00, a kończy się o godzinie 12:00 dnia następnego. Istnieje możliwość zameldowania się między 14:00 a 00:00, z kolei wymeldowania – między 06:00 a 12:00.

Czy pobierana jest przedpłata?

Warunki przedpłaty są ustalone z uwzględnieniem poszczególnych apartamentów, w związku z czym warto zapoznawać się z nimi bezpośrednio przed dokonaniem rezerwacji.

Jakie są konsekwencje anulowania rezerwacji?

Wszystko zależy od rodzaju pokoju. Zachęcamy, aby każdorazowo zapoznawać się z warunkami rezerwacji przed jej dokonaniem.

Czy w Aparthotelu Miodowa akceptowana jest płatność kartą?

Tak – akceptujemy zarówno transakcje gotówkowe, jak i płatność kartą kredytową, Na terenie naszego obiektu możliwa jest obsługa kart Visa, MasterCard oraz Maestro.